Deltron geeft om hun producten en doet logischerwijze hun best om de producten in topconditie bij u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Alle door ons geleverde artikelen (uitgezonderd batterijen en opladers) worden geleverd met 1 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld. Voor batterijen en opladers geldt een garantietermijn van 3 maanden.
Heeft u een defect produkt binnen de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via e-mail. U ontvangt dan van ons een e-mail met daarin het RMA (return merchandise authorization) nummer en het het adres waar u het defecte product naar toe kunt sturen. Voeg bij het defecte product een begeleidend schrijven met een duidelijke omschrijving van het probleem en het RMA nummer.
Zonder RMA nummer worden zending niet in behandeling genomen en worden retour gestuurd naar de afzender. De gemaakte verzendkosten zullen bij de afzender in rekening worden gebracht.
Heeft u een defect produkt buiten de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via e-mail. U ontvangt dan van ons een e-mail met daarin het RMA (return merchandise authorization) nummer en het het adres waar u het defecte product naar toe kunt sturen. Voeg bij het defecte product een begeleidend schrijven met een duidelijke omschrijving van het probleem en het RMA nummer.
Mochten deze garantiebepalingen wijzigen, dan vindt u de meest recente garantiebepalingen op deze pagina.