Wereldwijde verzending

Standaard verzendkosten € 7,95

B2B

Garantie bepalingen

 Deltron geeft om hun producten en doet logischerwijze hun best om de producten in topconditie bij u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Alle door ons geleverde artikelen (uitgezonderd batterijen en opladers) worden geleverd met 1 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld. Voor batterijen en opladers geldt een garantietermijn van 3 maanden.

Defect product binnen de garantie periode
Heeft u een defect product binnen de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via e-mail. U ontvangt dan van ons een e-mail met daarin het RMA (return merchandise authorization) nummer en het het adres waar u het defecte product naar toe kunt sturen. Voeg bij het defecte product een begeleidend schrijven met een duidelijke omschrijving van het probleem en het RMA nummer.

  • De kosten voor het verzenden naar Gasselternijveenschemond (of het door ons aangegeven adres) zijn voor rekening van de klant.
  • De kosten voor retouren naar de klant en binnen Nederland zijn voor rekening van Deltron.
  • De kosten voor retouren naar de klant buiten Nederland zijn voor rekening van de klant en overeenkomstig de normale verzendkosten naar het land van bestemming.

Zonder RMA nummer worden zending niet in behandeling genomen en worden retour gestuurd naar de afzender. De gemaakte verzendkosten zullen bij de afzender in rekening worden gebracht.

Defect product buiten de garantie periode
Heeft u een defect product buiten de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via e-mail. U ontvangt dan van ons een e-mail met daarin het RMA (return merchandise authorization) nummer en het het adres waar u het defecte product naar toe kunt sturen. Voeg bij het defecte product een begeleidend schrijven met een duidelijke omschrijving van het probleem en het RMA nummer.

  • De kosten voor het verzenden naar ons zijn voor rekening van de klant.
  • De kosten voor retourneren naar de klant zijn voor rekening van de klant en overeenkomstig de normale verzendkosten naar het land van bestemming.

Zonder RMA nummer worden zending niet in behandeling genomen en worden retour gestuurd naar de afzender. De gemaakte verzendkosten zullen bij de afzender in rekening worden gebracht.

De volgende producten zijn uitgesloten van garantie:

  • Producten met schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik.
  • Producten met vocht- of waterschade.
  • Producten waarvan het zegel is verbroken.
  • Producten met verkleuring verschijnselen of defecten door weersomstandigheden.
  • Gebroken displays en schermen.
  • Accu's en batterijen
  • Producten die door externe bedrijven worden geleverd (dit staat vermeld bij het product).
  • Eindtransistoren in transceivers en Linears.
    (download hier de linear garantie bepalingen)

Wijzigingen:
Mochten deze garantiebepalingen wijzigen, dan vindt u de recente garantiebepalingen altijd op deze pagina.